Stranica 1 od 1

Saveti za poboljšanje kardio treninga

Poslato: 11 Maj 2022, 15:02
od eva.pacic@fitflixgroup.com
Uključivanje kardio vežbi u vaš režim vežbanja je siguran način da poboljšate kondiciju i zdravlje, ali ne morate da provodite sate na traci za trčanje ili stazi da biste postigli rezultate. Umesto toga, koristite ove savete za efikasne kardio vežbe koje sagorevaju kalorije i masti.

1. Povećajte nagib
Umesto da trčite po ravnom putu ili na traci za trčanje, idite po uzvišenju ili se popnite uzbrdo. Trčanje uzbrdo će povisiti vaš broj otkucaja srca i povećati sagorevanje kalorija. Neke dodatne prednosti uključuju poboljšanu snagu nogu, formu trčanja i brzinu opruge.

Slika

2. Opustite ruke
Kada koristite kardio opremu, ne držite se za rukohvat. Samo pustite ruke neka prate pokret tela napred i nazad, a ne preko tela (to će smanjiti efikasnost vežbanja).

3. Stani i kreni
Koristite intervalni trening da povećate intenzitet vežbanja i maksimizirate rezultate. Naizmenični periodi potpunog napora sa periodima malog napora ili odmora. Pokušajte da sprintate 100 metara, a zatim da hodate ili trčite nazad do startne linije pre nego što ponovite sprint. Osam do deset sprinteva je sve što je potrebno za odličan trening.

4. Više rada, manje odmora
Izaberite šest do osam vežbi sa telesnom težinom, trening otpora i kardio-bazirane pokrete koje ćete koristiti kao deo vežbanja u ubrzanom tempu. Izvršite prvu vežbu, a zatim pređite na sledeću bez rada. Ponovite za svaku vežbu pre nego što se odmorite jedan do dva minuta na kraju kruga.

Slika

5. Održavajte tempo
Koristite aplikaciju za pametni telefon, monitor otkucaja srca ili GPS da biste zabeležili razdaljinu, tempo i potrošene kalorije. Praćenje svih ovih varijabli pomaže u povećanju motivacije i unapređenju napretka kako bi se izbegla tačka zasićenja.

6. Pojačajte muziku
Slušanje muzike tokom treninga poboljšava performanse, povećanjem motivacije i smanjenjem umora. Izaberite nešto živahno i brzo da biste održali visok nivo energije tokom treninga.

7. Budite dosledni
Najbolji način da dobijete rezultate od kardio treninga je kreiranje rutine i pridržavanje nje. Bilo da je to prva stvar ujutru, za ručkom ili posle posla, telo će se prilagoditi treningu u bilo koje vreme tokom dana. Budite dosledni i vežbajte dosledno i vaši ciljevi u vezi sa fitnesom su na dohvat ruke.