Stranica 1 od 1

KAKO DA POSTIGNETE ODLIČNU FORMU ZA LETO?

Poslato: 15 Apr 2022, 12:57
od eva.pacic@fitflixgroup.com
Zar ne bi bilo sjajno izaći na plažu da se osećate fit, energično i sigurnim u svoje telo ovog leta? Kako je leto već iza ugla, još uvek nije kasno da počnete da pripremate svoje telo za sezonu ili za predstojeći odmor na plaži. Još uvek ima vremena da se ovo ostvari i ovde smo zamolili neke od naših vrhunskih fitnes instruktora da podele svoje savete o tome kako da ostvarite to fitnes telo za plažu na vreme.

Planirajte svoj pristup
Od vitalnog je značaja da imate plan vežbanja kojeg se pridržavate. Većina ljudi se ne pridržava vežbanja jer nemaju plan. Radite identične dnevne vežbe ili lutate u teretani,radite „šta god“ i ne dobijate sjajne rezultate. Potrebna vam je mapa rute koja će vas dovesti do mesta gde želite da budete.
Jedite puno povrća, proteina i zdravih masti.
Važno je da jedete pravu hranu jer ovo igra ogromnu ulogu u vašem zdravlju, snazi i dobrobiti. Zdravlje, snaga i blagostanje rezultat su 70% onoga što se nalazi u vašem telu i 30% onoga što vežbate. Uverite se da jedete dovoljno hrane, razmišljanje 'ako propustim doručak i jedem samo za ručak i večeru, smršaću' TO NIJE TAČNO! Doručak je najvažniji obrok u danu, ručak i večera su takođe važno vreme za unos šarenog povrća, proteina i esencijalnih masti. Ne zaboravite da užinate. Sve je u donošenju zdravijeg izbora, smanjenju rafinisanog šećera i nepotrebne „nezdrave hrane“.


Slika

Ostanite hidrirani
Još jedna važna stvar o kojoj morate da razmislite je da ostanete hidrirani tokom dana, posebno ako prolazite kroz fitnes program. Kako se leto približava i vreme se zagreva, održavanje hidratacije je od vitalnog značaja za regulisanje apetita i maksimiziranje kapaciteta tela za sagorevanje masti. Ciljajte na najmanje 2 litre vode dnevno (NE uključujući čaj i kafu). Međutim, biljni i voćni čajevi su dobri jer ne sadrže stimulanse i diuretičke hemikalije koje nas zapravo mogu dehidrirati. Da biste vodu učinili privlačnijom, pokušajte da upotrebite ukuse kao što su sveže citrusno voće, listovi mente, pomešane bobice ili svež đumbir.


Idite u teretanu ujutru
Ako se trudite da nađete motivaciju da odete u teretanu nakon posla, prebacite to na jutro. Prva dva puta će vam se činiti teško, ali onda ćete imati koristi od ranijeg odlaska u krevet prethodne noći i osećaćete se dobro. Takođe vreme za sebe uveče će se isplatiti. Osim toga, mnogo je veća verovatnoća da ćete jesti bolje ostatak dana jer znate koliko ste naporno već radili umesto da jedete sve što vam je na vidiku sa stavom da ćete se kasnije preznojiti.


Kombinujte svoje vežbe
Ponekad vežbe mogu izgledati više kao posao nego zabava, tako da je važno da menjate svoje vežbe. Kako dolazimo u proleće, slojevi odeće postaju sve manji i koža počinje da vidi dnevnu svetlost, ovo je vreme kada pomislimo „možda je trebalo da počnem da vežbam malo ranije. Zato nemoj odlagati, samo kreni i stvori nove aktivne i zdrave navike koje će ti pomoći da se osećaš samopouzdanije ovog leta. Ciljajte na funkcionalne vežbe za celo telo koje angažuju jezgro i rade mišiće u svim pravcima. Koristite svoju telesnu težinu i slobodne težine da biste pomogli u izgradnji mišića, što će zauzvrat sagorevati kalorije brže od masti. Pokušajte da postignete ravnotežu između kardio-vaskularnih vežbi i treninga sa tegovima (koji uključuje vašu sopstvenu telesnu težinu) da biste izazvali telo i bili gurnuti iz zone udobnosti.

Slika

Vežbajte kod kuće
Ako ste nezainteresovani da se pridružite teretani jer ima previše ljudi ili ste pomalo stidljivi, onda možete da pokrenete sopstvenu teretanu kod kuće. Ne želite da se pridružite hordama novajlija u teretani? Napravite malo prostora u svojoj spavaćoj sobi, dnevnoj sobi ili čak u bašti i zabavite se kreirajući sopstvene vežbe.

Vodite dnevnik
Važno je ne samo postaviti krajnji cilj, već je važno i imati manje zadatke koji idu uz vaš krajnji cilj. Niko ne postigne sve svoje ciljeve odjednom svaki put, ali obično postoji bar jedan potez u kojem napredujete. Verovatno ćete otkriti da mnogo više napredujete kada to uradite, plus svaki put ćete se osećati kao pobednik.