Stranica 1 od 1

MOGU LI SAMO DA RADIM KARDIO I DA SMRŠAM?

Poslato: 18 Maj 2022, 16:33
od eva.pacic@fitflixgroup.com
Kardio je odličan način vežbanja za sveukupne zdravstvene beneficije i podržaće vaše napore za gubitak težine. Međutim, da biste ubrzali gubitak težine i održali težinu koju ste izgubili, važno je da radite neki oblik vežbe otpora. Jednostavno rečeno; da biste povećali sagorevanje kalorija (sagorevanje masti) potrebni su vam mišići.

Slika

Što više mišića imate, vaš metabolizam postaje brži. Vaš metabolizam je način na koji vaše telo obrađuje ono što konzumirate da bi stvorilo gorivo za funkcionisanje tela. Što brže i efikasnije vaše telo to može da uradi, više kalorija vaše telo sagoreva u mirovanju i tokom vežbanja. To ne znači da morate svakodnevno raditi vežbe opterečenja. Pokušajte da uključite neke tegove kao deo svoje sesije u teretani ili isprobajte neke vežbe sa telesnom težinom kao što su trbušnjaci i iskoraci. Ako niste sigurni kako da koristite tegove i sprave u teretani, instruktori su tu da vas upute i posavetuju o tehnikama, odgovarajućim težinama i redosledu vežbi za efektne rezultate. Zapamtite da trening igra važnu ulogu u gubitku težine i održavanju dobre težine, ali samo kada se kombinuje sa zdravom ishranom.